Valorile Companiei

Oamenii

„Munca în echipă este cea care îi face pe oamenii obișnuiți capabili de rezultate neobișnuite.” Pat Summitt
  • Oamenii – ne definesc și ne identifică menirea și reputația, ne furnizează încredere pentru a depăți obstacolele.

Nimeni nu e de neînlocuit dar – uneori – este nevoie de mai multe persoane pentru a înlocui una singură.” (Claire Martin)

Asa sunt oamenii noștri – de calitate. Ei sunt cheia către o mai bună performanță, ei crează un mediu organizațional favorabil, pozitiv, stimulant, se identifică cu scopurile organizației și obțin rezultate pe măsură.

Investim continuu în programe motivaționale și de dezvoltare profesională a angajaților noștri, ca o premisă în realizarea performanțelor individuale și de echipă.

Valorile Companiei

Munca în echipă

„Nu există probleme pe care să nu le putem rezolva împreună, ci există foarte puține probleme pe care să le putem rezolva singuri.” (Lyndon Johnson)
  • Munca în echipă – ne unește și ne face puternici.

O echipă poate face mai mult decât o singură persoană, așadar promovăm echipa. Ea reprezintă echilibrul, forța, este factorul principal în progres și performanță.

Mediul de lucru în cadrul Primagra este bazat pe ajutor reciproc, dezvoltarea în comun a ideilor, discuții, rezolvarea de probleme. Ca echipă, avem același interes, împărțim și ne bucurăm de succes împreună.

Valorile Companiei

Calitatea

Ne asigură fundamentul în tot ceea ce dorim să realizăm.

“Calitatea nu este niciodată un accident, este întotdeauna rezultatul unui efort de inteligență.” (John Ruskin)

Calitatea produselor de la furnizori de renume mondial este întregită de plus valoarea serviciilor noastre: modul de abordare a pieței, grija față de client, operativitate, respect, seriozitate.

Din 2005 avem implementat și imbunătățim continuu sistemul de management al calității, certificat de TÜV Rheinland.

Bazându-ne pe principiile managementului calității suntem orientați spre dezvoltarea unui sistem metodologico-informațional managerial care să ne permită îmbunătățirea continuă a colaborării cu partenerii noștri.

Anual realizăm studii de satisfacție a clienților și facem eforturi pentru a răspunde mai eficient semnalelor venite din partea acestora.

Ne autodepășim în permanență pentru a avea realizări tot mai înalte și clienți tot mai multumiți.

Furnizori de renume 

Produse de calitate.

Certificat de catre TÜV Rheinland.

Valorile Companiei

Respectul

Ne consolidează relația cu toți colaboratorii.

„Respectul este abilitatea de a vedea o persoană așa cum este, de a fi conștient de individualitatea sa unica.” (Erich Fromm)

Pentru noi respect înseamnă: respectarea angajamentelor, respect pentru clienți, parteneri, colegi, legislație, oameni și mediu în general.

Ne bazăm în tot ceea ce facem pe valori fundamentale precum etică, încredere, responsabilitate.

Respectăm idei și experiențe, ne asumăm responsabilitatea acțiunilor noastre, suntem cinstiți și facem ceea ce spunem că facem, abordăm conflictele într-un mod constructiv, învățăm din experiența fiecărei colaborări, comunicăm deschis și suntem transparenți în orice relație.

Valorile Companiei

Profesionalismul

Ne consolidează relația cu toţi colaboratorii.
  • Profesionalismul – ne cultivă dorința de autodepășire.

“Suntem ceea ce gândim, tot ceea ce suntem ia naștere din gândurile noastre, cu gândurile noastre construim lumea.” (Budha)

Acționăm întotdeauna în deplină cunoștință de cauză, cu oameni tehnici și specialiști, creăm avantaje competitive sustenabile și ne adaptăm continuu la exigențele și asteptările clienților, individualizăm soluții pentru fiecare în parte.

Suntem mândri de brandurile și oamenii noștri și de faptul că putem asocia numelui Primagra cuvinte precum: onestitate, integritate, responsabilitate, seriozitate, eficiență.

Credem că a fi profesionist, înseamna a-ți face munca la nivel foarte inalt, a-ți face treaba bine și calculat, a fi mereu pregătit pentru orice problemă specifică domeniului, care ar putea să apară.

Valorile Companiei

Progresul

Progresul nu înseamnă ameliorarea a ceea ce a fost, ci mersul înainte către ceea ce va fi. 

Dincolo de rapoarte, situații, cifre contabile, rămâne credința că se poate și mai bine, că se poate sa fii corect și să obții rezultate, că dezvoltarea este înainte de toate studiu și apoi acțiune concretă, ca un lucru bine făcut te va urca mereu cu o treaptă mai sus.