
Alegerea Perfectă
De ce Primagra ?
Într-o piață în permanentă tranziție și unde schimbarea este regula de bază, am reușit să ne diferențiem și să ne consolidăm locul și poziția. Dezvoltarea Primagra s-a bazat în primul rând pe reguli și respect față de client și față de concurență.
Tratăm cu deosebit respect fiecare client, fiecare persoană din fața noastră dar și fiecare concurent sau partener. Am adunat experiență împreună cu clienții, am învățat împreună și în continuare împărtășim aceste cunoștinte celor care au nevoie.
PROFIT
Dezvoltarea și buna gestionare a resurselor sunt generatoare de profit. Buna colaborare și respectul reciproc într-o relație reprezintă cheia succesului.
Echipă Profesonistă
Orice activitate se face cu oameni, calitatea și rezultatul unei activități ce este strâns legată de profesionalismul și viziunea fiecărui om implicat.
Produse
Oamenii cu experiență nu pot recomanda decât produse de calitate, produse care asigură confort, încredere și lasă deschiderea pentru o următoare dezvoltare.
Alegerea Perfecta
Viziune & Misiune
Să vă punem la dispoziție toate cunoștințele acumulate de furnizorii noștri, pe parcursul a mai bine de un secol de experiență în acest domeniu, concretizate în produse de cea mai bună calitate, să răspundem tuturor provocărilor prin aplicarea celor mai performante și nepoluante tehnologii, să milităm pentru o industrie modernă, sănătoasă și ecologică.
Echipă Profesionistă
Valorile
„Să formezi o echipă este doar începutul, să rămâi împreună este progresul, să lucrezi împreună este succesul.” Henry David Thoreau


Tudosă Cezar
Manager Comercial
Pentru a face un ‘’ schimb ’’ ai nevoie de doi oameni şi o necesitate. Necesitatea este specifică naturii umane, rămâne doar să găseşti un om care să ceară şi un om care să ofere, să propună, să caute soluţia cea mai convenabilă, soluţia care să asigure încredere şi plus de valoare pentru ambele părţi....


Scotnițchi Valentin
Manager Divizie OIL
Dezvoltarea continuă este prima cerinţă pe care am considerat să o îndeplinim în calitate de furnizor complet de produse şi servicii industriale. În urma parteneriatului încheiat în 2013 cu Rompetrol, am devenit distribuitor de carburant şi cu cele 13 staţii Express susţinem eficienţa a mii de clienţi.


Gălbău Gabriel
Director Departament Tehnic
În activităţile de mentenanţă urmărim prevenirea opririlor neprogramate şi,implicit, scăderea pierderilor economice şi reparaţii, creşterea performanţelor maşinilor şi echipamentelor, pregătirea şi perfecţionarea continuă a cunoştinţelor şi aptitudinilor personalului tehnic.”


Bujor Traian
Consilier Tehnic
„ Cei care au interacţionat cu mine la cursurile pe care le susţin ştiu că am o vorbă: «Azi sunt mai deştept ca ieri!» Acesta nu este un tic verbal, e o raţiune de a fi, axioma care mă ţine în mişcare, care îmi alimentează motorul lăuntric. Mă străduiesc să fiu din ce în ce mai bun în fiecare zi


Tudosă Stelian
Director Tehnic
Anul 2020 vine cu perspectiva unui trio la care suntem mândri că luăm parte. Astfel , în parteneriat cu Siemens şi Reşiţa Reductoare şi Regenerabile , vom oferi servicii de mentenanta ,reparaţii , consultanţă şi service pentru o gamă vastă de reductoare si moto-reductoare.


Mihai Daniela
Director Departament Economic
Elaborarea deciziei financiare reprezintă una din cele mai importante activităţi din cadrul unei întreprinderi,
ea trebuie să se bazeze pe principiul raţionalităţii, securităţii şi lichidităţii, deoarece toate deciziile luate de managerul financiar influenţează în mod direct succesul companiei.


Zarițchi Mihai
Gestionar
Îmi amintesc de primul rulment vândut, un 6308. Apoi de livrarea rulmentului de 2500 kg către Combinatul de Utilaj Greu din Cluj, care la acel moment a fost o adevărată provocare din punct de vedere logistic. Provocare este de asemenea să livrezi un MR52-2Z şi să te asiguri că nu este pierdut printre degete.
Contactează-ne
Pentru mai multe informații puteti contacta direct un consultant.
Întrebări și răspunsuri rapide
Stăm întotdeauna la dispoziția Dumneavoastră!
Primagra este o companie cu capital 100% românesc. Suntem de 23 ani pe piața din România. Prin rețeaua de agenți și puncte de lucru acoperim tot teritoriul României. Suntem într-o permanentă mișcare, venim în ajutorul clientului cu soluții tehnice personalizate, în funcție de aplicație.
Dacă nu ajungem la dumneavoastră, ne găsiți cu încredere la oricare dintre punctele de lucru sau la sediul central din Suceava. Programul nostru de lucru este: Luni – Vineri; 08:00 – 17:00.
Vizualitați pagina de contact pentru a vedea adresele noastre și datele de contact.
Dacă nu ajungem la dumneavoastră, ne găsiți cu încredere la oricare dintre punctele de lucru sau la sediul central din Suceava. Programul nostru de lucru este: Luni – Vineri; 08:00 – 17:00.
Vizualitați pagina de contact pentru a vedea adresele noastre și datele de contact.
Există mai multe modalități de a comanda marfa:
a. prin intermediul e-mail-ului: orice e-mail intrat pe una din adresele noastre este imediat procesat de unul dintre colegi. Este bine să treceți un minim de date de contact în e-mail: numele firmei, numele persoanei care a comandat, telefon, adresa exactă de livrare, modalitatea de plată agreată. Pentru clientul care face prima comandă avem nevoie să ni se transmită toate datele de identificare ale companiei (nume companie, adresa socială, adresa de livrare, RO, J, cont bancar).
b.prin telefon, fie la sediu, fie la punctele de lucru din teritoriu – comenzile prin telefon vin în general de la clienții traditionali, cu care avem o relație bazată pe respect și încredere reciprocă.
c.prin magazinul online
a. prin intermediul e-mail-ului: orice e-mail intrat pe una din adresele noastre este imediat procesat de unul dintre colegi. Este bine să treceți un minim de date de contact în e-mail: numele firmei, numele persoanei care a comandat, telefon, adresa exactă de livrare, modalitatea de plată agreată. Pentru clientul care face prima comandă avem nevoie să ni se transmită toate datele de identificare ale companiei (nume companie, adresa socială, adresa de livrare, RO, J, cont bancar).
b.prin telefon, fie la sediu, fie la punctele de lucru din teritoriu – comenzile prin telefon vin în general de la clienții traditionali, cu care avem o relație bazată pe respect și încredere reciprocă.
c.prin magazinul online
Modalitățile de plată acceptate sunt: OP, CEC, BO la 30 – 90 zile de la data emiterii facturii (cu anumite condiții).
Modalitatea de livrare pe care o practicăm este franco-depozit beneficiar. Dacă valoarea coletului de livrat nu depășește suma facturata de minim 250 lei fără TVA, atunci clientul este informat și se discută o modalitate convenabilă de livrare care să fie cu un cost optim.
Transport propriu.
Săptămânal mașinile noastre de distribuție pleacă să livreze marfă în toata tara. Punctele noastre de lucru pot face livrări zilnice către client, cu produsele pe care le au în stoc.
Curierat.
Pentru coletele mici, cel mai eficient mijloc de livrare este curieratul rapid. Zilnic se fac livrări prin curierat rapid către orice client din țară sau din străinătate.
Transport propriu.
Săptămânal mașinile noastre de distribuție pleacă să livreze marfă în toata tara. Punctele noastre de lucru pot face livrări zilnice către client, cu produsele pe care le au în stoc.
Curierat.
Pentru coletele mici, cel mai eficient mijloc de livrare este curieratul rapid. Zilnic se fac livrări prin curierat rapid către orice client din țară sau din străinătate.