Servicii si Solutii
- Analiză unsori și ulei
- Asistență la montare/demontare rulmenți
- Termografia
- Inspectie rulmentilor si analiza defectelor
- Aliniere fulii și roți de lanț
- Filtrare uleiuri de ungere si hidraulice
- Măsurători de vibrații
- Monitorizarea condiţiei de funcționare a utilajelor dinamice
- Echilibrarea dinamică pe poziție și pe stand
- Analiza punctuală (troubleshooting)
- Endoscopia industrială
- Alinierea arborilor cuplați
Brochure
Vă rugăm să descărcați documentul nostru pentru a vedea datele specifice ale serviciului și modul în care lucrăm.
Why Choose Us
Să începem să lucrăm împreună
Vă rugăm să nu ezitați să ne contactați. Vă vom contacta în 1-2 zile lucrătoare. Sau sună-ne acum.
- +07 554 332 322
- office@primagra.ro
Aliniere fulii și roți de lanț
Alinierea greşită determină încărcarea neuniformă pe toată lăţimea lanţului şi poate cauza uzura dinţilor roţii de lanţ şi a plăcuţei de articulaţiecurolă.
Alinierea transmisiei implică două aspecte: alinierea paralelă a arborelui şi alinierea axială a roţii de lanţ.
- Arborii trebuie să fie paraleli şi orizontali. Această stare poate fi verificată imediat cu ajutorul unui palpator şi a unei nivele. Dacă există mişcare axială a arborelui (cum ar fi în cazul unui motor electric), blocaţi arborele în poziţia de funcţionare normală, înainte de a alinia roţile de lanţ. Majoritatea transmisiilor cu o singură ramură vor funcţiona acceptabil dacă arborii sunt paraleli şi în acelaşi plan, într-un interval de 0,050 in/ft (4,2 mm/m) sau 1/4°. Totuşi, transmisiile cu viteză ridicată, cilindree mare sau cu mai multe ramuri trebuie să fie aliniate în limita toleranţei obţinute cu ajutorul următoarei formule:
- Alinierea axială a roţii de lanţ poate fi verificată cu o riglă dreaptă care se va extinde de-a lungul părţilor finisate ale celor două roţi de lanţ. În mod normal, este recomandat să aliniaţi roţile de lanţ cât mai aproape posibil de rulmentul arborelui. Pentru distanţe lungi faţă de centru, utilizaţi un cordon întins sau o sârmă sufficient de lungă pentru a depăşi ambele roţi de lanţ. Valoarea maximă permisă a abaterii axiale este obţinută cu ajutorul următoarei formule: